Сучасний рівень розвитку освіти в
Україні характеризується переосмисленням основних цінностей, пошуками нового в
теорії та практиці навчально-виховного процесу. Це спричинено інтеграцією педагогічної
освіти України в європейський освітній простір, реформуванням освіти та
супроводжується переосмисленням основних особливостей професійних компетенцій
вчителя, зокрема, математики.
Сучасні підходи до
самоосвіти вчителя з розвитку методичної
компетентності
Досягнення висот
педагогічної майстерності потребує максимальних
особистих зусиль, енергії, природних нахилів і
здібностей, величезної працездатності ї, чи найголовніше безмежне бажання стати
педагогом –майстром.
Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання і
виховання,
доступне кожному педагогові, що постійно вдосконалюється;
це єдність знань,
методичних умінь, мовної культури, педагогічної техніки,
такту й оптимізму.
Сьогодні держава покладає великі сподівання на тих, хто
працює з дітьми.
Доручивши закласти фундамент свого майбутнього – навчити,
виховати, всебічно розвинути, сформувати особистість, людину - творця,
господаря своєї долі, патріота і громадянина. Таке завдання може виконати
тільки висококваліфікований, творчо працюючий педагог. Учитель - це не тільки
той, хто навчає, а в першу чергу, той, хто вчиться сам. Той, хто своїм
прикладом привчає до творчого злету, до відповідальності за доручену справу
день за днем, крок за кроком.
Технології сучасного уроку Детальніше
Причини неуспішності школярів та шляхи їх подолання Детальніше
Самоосвіта.
Шляхи підвищення фахової майстерності Переглянути
Презентація
Робота в кабінеті
Сучасні підходи до організації творчої
діяльності і розвитку критичного мислення на уроках математики. Посібник для
вчителів Посібник
Шляхи підвищення фахової майстерності Переглянути
Презентація
Робота в кабінеті
Комментариев нет:
Отправить комментарий