Методична діяльність


Сучасний рівень розвитку освіти в Україні характеризується переосмисленням основних цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчально-виховного процесу. Це спричинено інтеграцією педагогічної освіти України в європейський освітній простір, реформуванням освіти та супроводжується переосмисленням основних особливостей професійних компетенцій вчителя, зокрема, математики.
Сучасні підходи до самоосвіти вчителя з розвитку методичної
компетентності
Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних
особистих зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності ї, чи найголовніше безмежне бажання стати педагогом –майстром.
Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання і виховання,
доступне кожному педагогові, що постійно вдосконалюється; це єдність знань,
методичних умінь, мовної культури, педагогічної техніки, такту й оптимізму.
Сьогодні держава покладає великі сподівання на тих, хто працює з дітьми.
Доручивши закласти фундамент свого майбутнього – навчити, виховати, всебічно розвинути, сформувати особистість, людину - творця, господаря своєї долі, патріота і громадянина. Таке завдання може виконати тільки висококваліфікований, творчо працюючий педагог. Учитель - це не тільки той, хто навчає, а в першу чергу, той, хто вчиться сам. Той, хто своїм прикладом привчає до творчого злету, до відповідальності за доручену справу день за днем, крок за кроком.


Курс за вибором «ІРРАЦІОНАЛЬНІСТЬ У РІВНЯННЯХ, НЕРІВНОСТЯХ
І АЛГЕБРАЇЧНИХ ВИРАЗАХ» Переглянути 

Технології сучасного уроку Детальніше
Причини неуспішності школярів та шляхи їх подолання Детальніше


Сучасні підходи до організації творчої діяльності і розвитку критичного мислення на уроках математики. Посібник для вчителів Посібник



Самоосвіта.
Шляхи підвищення фахової майстерності Переглянути
Презентація

Робота в кабінеті








Комментариев нет:

Отправить комментарий